İYONYA - FELSEFE TURU 565 tl

İYONYA - FELSEFE TURU 565 tl ( İNDİRİMLİ )

BAŞLANGIÇ

BİTİŞ

KAÇ GÜN

gün

KAÇ GECE

gece

KAMPANYALI TUR

Evet
1. Gün

İstanbul - Yalova - Bursa - Manisa -

Belirtilen yer ve saatte acente yetkilisi ve rehber eşliğinde katılacak misafirlerimizle buluşma. SEEYOU TRAVEL otobüs içi ikramlar eşliğinde Yalova - Bursa - Manisa üzerinden İzmir bölgesine doğru yolculuk ve sabah saatlerinde bölgeye varış.

2. Gün

Efes antik kenti (1.Filozof;Heraklietos) – Meryemana Evi Ve Kilisesi- Şirince –şirince şarapları - Ayasuluk tepesi – Yedi Uyurlar

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında Efes Antik Kenti’ne hareket ediyoruz. Burada Arcadiane  Caddesi, Tiyatro, Kuretler Caddesi, Memmius Anıtı, Herakles Kapısı, Traian Çeşmesi, Hadrian Tapınağı, Scholastika Hamamları, Gymnasion, Ticaret Agorası, Odeon, Parlamento Binası gibi birçok yapıyı rehberimizin anlatımı eşliğinde geziyoruz. Gezimiz esnasında rehberimiz bizlere Efes’te yaşamış Filozoflar hakkında bizleri aydınlatıyorl Efes Antik Kenti gezimizin ardından Hıristiyan inanışına göre Meryem ananın yaşadığı ve öldüğü ev olarak kabul edilen ve Hıristiyanların hac merkezi de olan Meryem Ana Evi gezisini yapıyoruz. Kuran-ı Kerim ve İncilde adları geçen Eshab-ül Kehf (7 Uyurlar) geziyoruz, Gezilerimiz sonrasında, Şarabı ve eski Rum evleri ile meşhur, kendinizi düşsel bir ülkedeymiş gibi hayal edeceğiniz, evleri, sokakları ve insanları ile sizleri kendine çeken Şirince'ye hareket ediyoruz. Şirince gezimizi takiben Selçuk’a geçiyor. Burada Selçuk Şehir Turu Ayasuluk Kalesi ve Tepesini panaromik gördüktensonrasında otelimize hareket ediyoruz. Akşam yemeği ve konaklama. Arzu eden konuklarımız ile Kuşadası Şehir ve Barlar Turuna (Ekstra) gidiyoruz.

3. Gün

Priene antik kenti (2.filozof ;Bias) –Milet antik kenti (3.4.5filozoflar;Thales-Anaksimandros-Anaksimenes)- Didim Apollon Tapınağı

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında Priene antik kentine doğru yola çıkıyoruz.Antik bir liman kenti olan Priene de. eski Yunan dönemine ait pek çok sanat ve mimarlık eserlerini , antik tiyatro, , Büyük İskender tarafından kente bir hediye olarak inşa edilen Athena Polias Tapınağını görüyoruz.Priene’nin ardından gezimizeantik dönemde bir felsefe okulu olan Milet Kenti ile devam ediyoruz. Faustina Hamamı ve Antik Tiyatroyu gezerken rehberimizdenThales, Anaksimandros, Anaksimenes, Hippodamos ve Isidoros’u dinliyoruz.Buradan ayrıldıktan sonra Didim’e doğru yola çıkıyoruz.Öğle yemeği molasından sonra  Eski Yunan döneminin en büyük tapınaklarından biri olan  ve19 km.lik kutsal bir yol ile Milet'e bağlı olan Didim Apollon Tapınağını geziyoruz.Gezimizin ardından  vereceğimiz molalar eşliğinde İstanbul’a doğru yol alıyoruz.